Zaskakujący nowy sponsor Lecha Poznań! Międzynarodowa korporacja

Lech Poznań opublikował w piątek tajemniczy wpis na swoich mediach społecznościowych. Kibice głowili się co może oznaczać film z manekinem i znakiem zapytania na spodenkach. Wielu podejrzewało, że będzie to nowy transfer. Okazało się jednak, że chodzi o sponsora, AliExpress.

AliExpress to globalny lider rynku internetowego. Warto podkreślić, że dla wspomnianej firmy jest to pierwszy udział w świecie marketingu sportowego. Umowa pomiędzy Lechem Poznań a chińskim serwisem sprzedażowym będzie obowiązywać do czerwca 2021 roku. Klub zaznacza jednak, że możliwe będzie przedłużenie kontraktu.

AliExpress to jedna z najszybciej rozwijających się w Polsce marek „lifestyle” oraz e-commerce, atrakcyjna dla fanów Lecha. Rozmowy z AliExpress rozpoczęły się na długo przed tym, gdy zdobyliśmy wicemistrzostwo Polski oraz zakwalifikowaliśmy się do fazy grupowej Ligii Europy. Jest to potwierdzenie, że nasz klub jest silnym brandem. Kluczowa okazała się nasza reputacja nie tylko na polskim, ale i europejskim rynku. Miłym dodatkiem do współpracy są wynegocjowane dla naszych kibiców korzystne warunki zakupów na platformie, zwłaszcza podczas nadchodzących wyprzedaży w ramach Dnia Singla – mówi prezes Lecha Poznań, Karol Klimczak.

Na temat zawiązanej współpracy wypowiedział się również prezes AliExpress na Europę Środkowo-Wschodnią, Gary Topp.

Polska jest jednym z naszych wiodących rynków w Europie, a piłka nożna to sport narodowy dla Polaków. Chcemy, aby współpraca z Lechem Poznań symbolizowała nasze zaangażowanie na polskim rynku. Lech to ambitny zespół, zaangażowany w rozwój młodzieży i reprezentujący Polskę w tegorocznej Lidze Europy. W nadchodzącym sezonie, w ramach partnerstwa z klubem, będziemy szukać sposobów integracji wspólnych działań w różnych obszarach. Początkiem będzie nasza kampania wspierająca Dzień Singla w listopadzie – przyznał na łamach oficjalnej strony Lecha Poznań.

Lech Poznań swoją dobrą grą w Ekstraklasie sprowadza do siebie coraz większe marki. AliExpress jest tego najlepszym przykładem. Na razie nie wiadomo ile Kolejorz zyska z tytułu tego sponsoringu. Jak podaje Grzegorz Hałasik, chińska firma zapłaci poznaniakom więcej niż miejsce na spodenkach jest warte. Podobno negocjacje trwały od roku, więc sukcesy związane ze sprzedażą Modera i awansem do Ligi Europy nie miały na to większego wpływu.

Źródło: lechpoznan.pl