PZPN straci sponsora. Firma wycofuje się ze współpracy po 7 latach

Ustronianka przestanie być sponsorem PZPN wraz z końcem tego roku. Współpraca kończy się po 7 latach. O szczegółach poinformowały „Wirtualne Media”.

Jak poinformował portal „wirtualnemedia.pl”, zbliża się koniec współpracy na linii Ustronianka-PZPN. Producent wód mineralnych i napojów był sponsorem polskiej federacji piłkarskiej od stycznia 2015 roku. Umowa obowiązuje do końca grudnia 2022 roku.

Zakres współpracy

Na mocy kooperacji wizerunek Ustronianki był widoczny na bandach reklamowych podczas domowych meczów seniorskiej reprezentacji Polski oraz drużyny U-21. Ponadto marka była ukazywana podczas konferencji prasowych – zarówno gotowy produkt w postaci butelki, jak i logo na ściance. Poza tym wizerunek firmy można było znaleźć na stronach PZPN oraz Łączy Nas Piłka, zaproszeniach, biletach, a także programach meczowych.

Inni sponsorzy

Ustronianka nie jest jedynym sponsorem, który kończy współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Wcześniej na taki ruch zdecydował się T-Mobile, który był sponsorem przez 2 lata. Niepewna jest również dalsza przyszłość współpracy z Lotosem, który sponsoruje polską federację od 2015 roku.


źródło: wirtualnemedia.pl

Michał Budzich