Wielka współpraca Roberta Lewandowskiego. Polak został twarzą globalnej marki

Robert Lewandowski, mimo upływu lat i spadków formy, wciąż znajduje się wśród piłkarskiego topu. Idzie to również w parze z rozpoznawalnością i medialnością Polaka. Właśnie ogłoszono nową kampanię reklamową z udziałem jego i piłkarką FC Barcelony. 




Lewandowski miał okazję współpracować z wieloma ogromnymi markami. Polak reklamował przez długi czas między innymi markę telefonów Huawei. Między innymi dzięki takiej aktywności jest dobrze znany poza granicami naszego kraju.

Nowa kampania

Teraz ogłoszono kolejną wielką współpracę piłkarza FC Barcelony. Lewandowski został nową twarzą Zalando, niemieckiego giganta, zajmującego się pośredniczeniem i wysyłką sklepów, głównie odzieżowych i obuwiowych. 35-latek będzie reklamować nową kolekcję sportową wraz z koleżanką z Blaugrany, Alexią Putellas. Do współpracy zatrudniono jednak inne znane twarze z innych branż, jak Caro Daur (fitness i moda), Ebru Önala (esport) czy Pusha T (muzyka).

Zalando rozpoczęło tym samym nową kolekcję „Your best is yet to come”. Jej celem jest zachęcenie swoich użytkowników do spróbowania różnych sportów i wychodzenia ze swojej strefy komfortu. Wszystko po to, aby przełamać strach przed oceną ze strony osób trzecich.

– Współpraca z Zalando była wspaniałym doświadczeniem. Jest ona zgodna z moim przekonaniem, że sport to nie tylko rywalizacja, ale ciągłe doskonalenie się i osiąganie nowych szczytów bez strachu przed porażką – przyznał Lewandowski.




– W piłce nożnej, tak jak w życiu, chodzi o codzienne pójście do przodu i doskonalenie się. Ta kampania przypomina nam, że najlepsze chwile są jeszcze przed nami, jednocześnie zachęcając wszystkich do zaakceptowania wzlotów i upadków podczas podróży – podsumował.

Miejmy nadzieję, że nowa współpraca Lewandowskiego przełoży się na jego formę podczas Euro 2024. Kapitan „Biało-Czerwonych” poprowadzi swoich kolegów w meczach z Holandią, Austrią oraz Francją.