Znakomita akcja promocyjna Zagłębia Lubin. Nawiązano do SMS-ów Biedronki!

Dział marketingu Zagłębia Lubin zaczerpnął inspirację ostatnimi SMS-ami Biedronki, które odbiły się szerokim echem w mediach społecznościowych. Polski klub wykorzystał ten pomysł do promocji sprzedaży karnetów.




SMS-y Biedronki

W niedzielę klienci sieci sklepów Biedronka otrzymali ciekawego SMS-a. Otrzymana wiadomość zawierała informację odnośnie promocyjnych produktów. Istniało kilka wersji wiadomości z kilkoma różnymi produktami, jednak sens wszystkich tych informacji był taki sam. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że w SMS-ie bezpośrednio nawiązano do cen w konkurencyjnej sieci sklepów LIDL. Z tego powodu wiadomości te odbiły się szerokim w mediach społecznościowych. Przykładową wiadomość załączamy poniżej.




Odpowiedź Lidla

Marketingowcy Lidla nie pozostali bierni w tej sytuacji. Dziś na profilu Lidl Polska na Facebooku pojawiła się krótka, lecz treściwa riposta. Nie ma wątpliwości, że post odnosi się do ostatniej akcji Biedronki.




Reakcja Zagłębia

Powyższy pomysł Biedronki szybko został wykorzystane przez różny firmy, oczywiście podchodząc do tego z dystansem. Szansę wykorzystało także Zagłębie Lubin. Dział marketingu Zagłębia, z pewnością wzorując się na wiadomościach Biedronki, opublikował post na swoich social mediach. Klub zachęcił swoich kibiców do kupna karnetów. W wiadomości nawiązano do cen karnetów odwiecznego rywala, Śląska Wrocław.

„W rundzie wiosennej w Zagłębiu karnet normalny i ulgowy WIOSNA 2024 od 50 zł, 7,14 zł/mecz (w tym spotkania z Jagiellonią, Rakowem i Górnikiem), a w Śląsku 80% drozej niz w Zagłębiu, karnet na rundę wiosenną 90zl/szt przy kontynuacji. Oferta Śląska ze strony. Do tego w Zagłębiu 50zł rabatu na koszulkę meczową i -20% na cały asortyment nike w Fanshopie. Tylko WIOSNA 2024”

Michał Budzich