Legia Warszawa może się pochwalić marketingowym sukcesem. Według Sebastiana Staszewskiego historyczne koszulki Wojskowych rozeszły się jak świeże bułeczki, a klub rozpoczął rozmowy w sprawie produkcji dodatkowej puli.
„Z szacunku do tradycji”
Legia Warszawa przygotowała specjalne koszulki dla swoich kibiców. Wojskowi dodali do sklepu trykoty w stylu lat dziewięćdziesiątych. Zainteresowanie koszulkami było na tyle duże, że wyprzedano je wszystkie. Według Sebastiana Staszewskiego z Interii Sport klub podjął rozmowy w sprawie produkcji drugiej partii.
– Słowo o koszulkach retro Legii Warszawa. Wczoraj usłyszałem, że nie ma już nawet jednej sztuki w jakimkolwiek rozmiarze – poszło ich równo 1500. Trwają jednak rozmowy, żeby była druga partia. Patrząc na zainteresowanie kibiców Legii, drugie tyle pewnie rozejdzie się od ręki – napisał dziennikarz na swoim profilu na Twitterze.
Słowo o koszulkach retro @LegiaWarszawa. Wczoraj usłyszałem, że nie ma już nawet jednej sztuki w jakimkolwiek rozmiarze – poszło ich równo 1500. Trwają jednak rozmowy, żeby była druga partia. Patrząc na zainteresowanie kibiców Legii, drugie tyle pewnie rozejdzie się od ręki.
— Sebastian Staszewski (@s_staszewski) August 20, 2022
Ekstraklasa chętniej oglądana od Premier League. „Kilkukrotnie więcej osób” [CZYTAJ]
Z szacunku do tradycji ✨
Koszulki retro już w sprzedaży! Trykoty są odwzorowaniem koszulek meczowych z lat 90. – od kroju, poprzez kolory, fakturę i wykończenia.
Modele koszulek zostały wybrane przez kibiców w głosowaniu @socios.
➡ https://t.co/90RxrYqb0W pic.twitter.com/VkWDhi1TKy
— Legia Warszawa ? (@LegiaWarszawa) August 18, 2022
Źródło: Twitter
- Klopp o potencjalnym usunięciu VAR z Premier League. „Ci ludzie nie potrafią zrobić tego we właściwy sposób” - 18 maja 2024
- Lukas Podolski rozczarowany po meczu z Puszczą Niepołomice. „Każdy widział ten mecz” - 18 maja 2024
- John van den Brom o Lechu Poznań i EURO 2024. „Oglądam każdy mecz i jestem rozczarowany” - 16 maja 2024