TikTok podjął współpracę z polskim klubem. Ich film zdobywa miliony wyświetleń. „To szansa na promocję drużyny” [WIDEO]

 

Kobiecy klub piłki nożnej, AP ORLEN Gdańsk nawiązał współpracę z TikTokiem. Piłkarki niedawno podbiły tę platformę filmem, który zdobył miliony wyświetleń.

 

Podbiły TikToka

 

Ósmego października 2023 roku konto AP Orlen Gdańsk opublikowało krótki film, na którym piłkarka tańczy do piosenki „Chłopcy Radarowcy”. Materiał wideo zyskał ogromną popularność w serwisie. Łącznie osiągnął pięć milionów odtworzeń.

@aplg2010

No i mamy part 2!😁🕺💃 PS. Wygraliśmy wczoraj mecz🤫🤭 @ORLEN @ORLEN Team @Łączy nas piłka @Miasto Gdańsk #kobiecapilka #football #piłkarki #aporlengdańsk #pilkanoznakobiet #laczynaspilkakobieca #dlaciebie #impostor #music #challenge #musicimpostorchallenge #dc #fun #dance #soccer #fotballplayer

♬ dźwięk oryginalny – AP ORLEN Gdańsk

TikTok został patronem medialnym tego klubu. Firma będzie wspierać polski klub w zakresie promocji oraz widoczności. Aplikacja posiada około jedenastu milionów użytkowników w Polsce.

 

– TikTok od lat wspiera marketing drużyn sportowych, angażuje się w projekty promujące piłkę nożną kobiet i łączy fanów futbolu z ich ulubionymi drużynami z całego świata. Dzięki współpracy z platformą, kibice AP ORLEN GDAŃSK mogą towarzyszyć swojej drużynie już na etapie przygotowań do meczów, poznać bliżej zawodniczki i odkryć kulisy treningów. Obecność na TikToku to szansa na promocję drużyny i dotarcie do fanów piłki nożnej – czytamy w artykule na stronie klubu.

– Jako klub piłkarski dostrzegamy, jak ważną rolę w dzisiejszych czasach odgrywają nowe media. […] TikTok to aplikacja generująca olbrzymie zasięgi, o czym przekonaliśmy się niedawno, kiedy jedno z naszych video, w których występowały zawodniczki zespołu seniorek AP ORLEN, obejrzano 4,5 miliona razy. Dlatego, kiedy tylko pojawiła się możliwość nawiązania współpracy z TikTokiem, bez wahania podjęliśmy rozmowy i z chęcią nawiązaliśmy współpracę, która zaowocowała pozyskaniem dużego partnera medialnego dla naszego klubu – powiedział prezes AP ORLEN Gdańsk, Tomasz Bocheński.

 


AP Orlen Gdańsk posiada 11 tysięcy obserwujących na TikToku. Klub uzbierał łącznie 406,7 tys. polubień na tej platformie.

Źródło: AP ORLEN Gdańsk