FC Barcelona podpisała umowę sponsorską ze Spotify. Szwedzka firma będzie posiadać prawo do reklamy na koszulkach, gdzie poza swoim logiem, ma w planach promować artystów muzycznych, ich nowe albumy oraz trasy koncertowe.
Blaugrana na słuchawkach
Finanse Dumy Katalonii zaczynają wyglądać coraz lepiej. Zapowiadana przez ostatnie tygodnie współpraca ujrzała światło dzienne. We wtorek FC Barcelona poinformowała o podpisaniu umowy z firmą streamingową Spotify. Według hiszpańskich mediów Blaugrana może rocznie inkasować nawet 65 milionów euro w zamian za miejsce na reklamę na koszulkach oraz człon w nazwie stadionu. Już niedługo Duma Katalonii będzie rozgrywać swoje spotkania na „Spotify Camp Nou”.
https://twitter.com/FCBarcelona/status/1503826660226969608?s=20&t=oOnqPYkW1_b9SJ7oKteFVA
Kataloński Sport informuje, iż Spotify planuje promować najpopularniejszych artystów muzycznych. Oznacza to, że w przyszłym sezonie na koszulkach FC Barcelony zobaczymy nie tylko logo szwedzkiej firmy, ale także The Weekend, Shakiry czy Justina Biebera.
https://twitter.com/_BarcaInfo/status/1504109547455229959?s=20&t=Jt9mw2fPN1I5xOKAa6oXmg
W przeszłości podobne zagrania stosowało Columbia Pictures. Kilkanaście lat temu wytwórnia filmowa była związana umową z Atletico Madryt i promowała na koszulkach Colchoneros swoje nowe produkcje, takie jak np. Spider-man 2 czy Hellboy.
https://twitter.com/FootyAccums/status/735377598738468864?s=20&t=PmKwtDFO-sVxAdxPPKCFQg