Polski Związek Piłki Nożnej ogłasza istotne zmiany sponsoringowe przed Euro 2024. Nowym sponsorem strategicznym polskiej piłki dziecięcej i młodzieżowej została Kuchnia Vikinga. Firma zajmuje się cateringiem dietetycznym.
W piątek Tomasz Włodarczyk z portalu meczyki.pl przekazał, że PZPN zdecydował się na zrezygnowanie ze współpracy z kontrowersyjną marką Inszury. Przypomnijmy, że to właśnie ta firma wzięła na siebie zaproszenie na pokład samolotu reprezentacji Polski Mirosława Stasiaka. Sytuacja odbiła się szerokim echem w kraju i była żywiołowo komentowana.
Nowa współpraca
Po rozstaniu z firmą Inszury, PZPN oficjalnie ogłosił nawiązanie współpracy z Kuchnią Vikinga. Zajmująca się cateringiem dietetycznym marka została sponsorem strategicznym polskiej piłki młodzieżowej i dziecięcej.
– Polski Związek Piłki Nożnej realizuje założenia strategiczne związane z pozyskiwaniem nowych sponsorów. Kuchnia Vikinga w ramach naszej współpracy będzie wspierać rozwój piłki dziecięcej i młodzieżowej. Cieszę się, że do grona naszych partnerów dołącza kolejna polska marka, która konsekwentnie inwestuje w piłkę nożną. Kuchnia Vikinga jest partnerem klubów z polskiej Ekstraklasy, ale współpracuje również z federacjami piłkarskimi ze Szkocji i Chorwacji – przyznał Łukasz Wachowski, sekretarz generalny PZPN.
– Z wielką dumą rozpoczynamy współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Widzimy ogromny potencjał, jaki drzemie w tej dyscyplinie w naszym kraju. Blisko pół miliona zawodników i zawodniczek z całej Polski trenuje w klubach zrzeszonych w PZPN. Piłka nożna to także liczna, zaangażowana społeczność, a występy naszej reprezentacji śledzą regularnie miliony kibiców. Chcemy wesprzeć rozwój piłkarzy, ale także wykorzystać tę współpracę w celu dalszego rozwijania działalności biznesowej. Każdego dnia dostarczamy paczki do 40 tys. klientów w kraju. Naszą ambicją jest to, żeby europejska stolica diet pudełkowych była zlokalizowana w Białymstoku – dodał z kolei prezes Kuchni Vikinga, Łukasz Dawidziuk.
Kuchnia Vikinga rozpoczyna współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Jeden z wiodących cateringów dietetycznych w kraju będzie sponsorem strategicznym polskiej piłki dziecięcej i młodzieżowej.
👉 https://t.co/3KVWT1R8LS pic.twitter.com/hyZZ5c2uhS— PZPN (@pzpn_pl) June 7, 2024