Legia Warszawa rozpoczęła współpracę z firmą Chili oraz platformą Socios.com. Wojskowi jako pierwszy klub w Polsce wypuszczą specjalne tokeny dla kibiców.
Legia wśród największych
Altetico Madryt, FC Barcelona, Juventus, Galatasaray – to tylko część klubów, które współpracują z platformą Socios.com i wypuściły na rynek fan tokeny. Do tego zacnego grona dołączyła także Legia Warszawa, która ma zamiar wyemitować własne $LEGi.
Wojskowi informują, że posiadacze warszawskiego fan tokena będą mogli liczyć na różne przywileje, takie jak: głosowania w wielu decyzjach dotyczących życia klubu, nagrody VIP, specjalne zniżki oraz oznakowania dla posiadaczy $LEGa.
– Jesteśmy bardzo dumni, że do grupy naszych partnerów dołącza kolejna globalna marka Socios.com. Zależy nam, żeby rozwijać się w obszarze nowoczesnych rozwiązań i technologii, które pozwalają naszym kibicom aktywnie uczestniczyć w codziennym życiu klubu, a nawet brać udział w niektórych procesach decyzyjnych. Wierzymy, że potencjał jednej z najbardziej popularnych marek sportowych w tej części Europy, jaką jest Legia, umożliwi platformie Socios.com zaangażowanie wielu kibiców nie tylko na terenie Polski, ale także na arenie międzynarodowej – powiedział Paweł Kokosza, dyrektor komercyjny Wojskowych.
I'm very happy about our partnership to launch @LegiaWarszawa Fan Token $LEG on the @chiliz chain $CHZ & @socios platform. Poland community is very much ahead in terms of sports/fan engagement & crypto/tech in general. The mix of both is gonna create great success. pic.twitter.com/vlOmoJLgU5
— Alexandre Dreyfus 🇹🇷 (@alex_dreyfus) February 22, 2021