Co się dzieje z Charliem Morganen, którego podczas meczu Pucharu Ligi brutalnie potraktował Eden Hazard? Syn multimilionera Martina Morgana postanowił rozpocząć własny biznes, polegający na produkcji wódki.
Charlie Morgan vs Eden Hazard
O Charliem po raz pierwszy zrobiło się głośno, gdy w meczu pomiędzy Swansea a Chelsea w styczniu 2013 roku Eden Hazard kilkukrotnie go kopnął. Wówczas 17-letni chłopak odpowiadał na stadionie w trakcie meczu za podawanie piłek. W pewnym momencie meczu Brytyjczyk nie chciał podać piłki Belgowi. Eden się wściekł i zaatakował chłopca.
„Myślałem, że kopnąłem piłkę”
Eden po meczu starał się tłumaczyć swoje zachowanie. – Chłopak zakrył piłkę całym ciałem, a ja po prostu próbowałem ją kopnąć – stwierdził Hazard po meczu. – Myślałem, że kopnąłem piłkę, a nie chłopca. Przepraszam – dodał. Przeprosiny i tłumaczenia Belga na nic się zdały, gdyż za swoje zachowanie sędzia wręczył mu czerwoną kartkę.
From being in an ALTERCATION with EDEN HAZARD to setting up his own business 😮
What happened to Swansea ballboy Charlie Morgan?! pic.twitter.com/SchLnGahU3
— Football Daily (@footballdaily) February 3, 2020
Po tym incydencie 17-latek poinformował za pośrednictwem twittera, że nie będzie wnosił oskarżeń przeciwko Hazardowi. Policja z Południowej Walii potwierdziła również, że żadne działania nie zostaną podjęte przeciwko skrzydłowemu Chelsea. Nastolatek szybko zyskał rozgłos i obecnie na twitterze obserwuje go 35 tysięcy osób. Pojawił się też w wielu brytyjskich gazetach.
Chłopak stworzył własną wódkę!
Charlie wraz ze swoim przyjacielem Jacksonem Quinnem postanowili uruchomić biznes alkoholowy. Obaj stworzyli markę „Au Vodka”. Nazwa mówi nam, czym zajmują się obaj panowie. Dodatkowo udziały w firmie ma brytyjski DJ – Charlie Sloth.
The Treasure Chest 🏆#auvodka pic.twitter.com/bZOxEZAIJl
— Au Vodka (@AuVodka) December 15, 2020
– „Wódka jest zainspirowana złotem, którego symbol to „Au”. Łączymy nasze brytyjskie dziedzictwo z luksusowymi składnikami, aby stworzyć naprawdę wyjątkową wódkę ultra-premium. Produkt doceniany jest natychmiast dzięki naszej charakterystycznej złotej butelce” – czytamy na stronie firmy.
– Naszym najpopularniejszym smakiem jest „Au Vodka Black Grape” z fioletowym płynem i charakterystycznymi fioletowymi detalami – czytamy dalej.
Ain’t No Party Like A Black Grape Party 🍇 🏆https://t.co/FwohiGOYTp#auvodka pic.twitter.com/t9RVRC9Pk0
— Au Vodka (@AuVodka) December 28, 2020