Marek Szkolnikowski w 2023 roku ogłosił odejście z TVP Sport. Były dziennikarz był przez 7,5 roku dyrektorem wspomnianej stacji. Teraz zajmie się sponsoringiem sportowym w firmie InPost.
Szkolnikowski dyrektorem ds. sponsoringu sportowego
– Nowy dyrektor ds. sponsoringu sportowego w InPost. Do naszego teamu dołącza Marek Szkolnikowski – ekspert rynku medialnego i marketingu sportowego z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem w branży! Dziennikarz sportowy oraz wieloletni dyrektor TVP Sport, który doskonale zna nowoczesny marketing oraz potencjał sponsoringu sportowego – poinformowała firma InPost.
Marek Szkolnikowski skomentował swoje nowe stanowisko. Były dyrektor TVP Sport jest gotowy na kolejne wyzwanie na zawodowej ścieżce. Szkolnikowski podkreślił, że chce rozwijać kluczowe partnerstwa firmy z Newcastle United, reprezentacją Polski i Tour de France.
– Z InPostTeam łączą nas globalne ambicje i miłość do sportu. Reprezentacja Polski w piłce nożnej, Newcastle, Tour de France to nasze kluczowe partnerstwa, które chcemy rozwijać i tworzyć z tych cytryn przepyszną lemoniadę. Niemniej jednak już pracujemy nad kolejnymi inspirującymi projektami, o których wkrótce będzie głośno. Postaram się dowieźć wszystko na czas – powiedział Szkolnikowski.
Nowym dyrektorem ds. sponsoringu sportowego w InPost został Marek Szkolnikowski (@mszkolnikowski). pic.twitter.com/lSkhZOcvfO
— Kuba Szlendak (@KubaSzlendak) July 2, 2024
Marek Szkolnikowski pracował w TVP Sport od 2008 roku. Na początku zajmował stanowisko dziennikarza sportowego, by później zostać dyrektorem stacji. Od 2023 roku pracował w ciszy, o czym zapewniał na Twitterze jeszcze kilka dni temu.
Pracuję cały czas 🙂 ale biznes lubi ciszę, powrotu do mediów nie przewiduję.
— Marek Szkolnikowski (@mszkolnikowski) June 24, 2024
InPost to polska firma założona w 1999 roku przez Rafała Brzoskę. Firma jest znana przede wszystkim z usług kurierskich oraz sieci paczkomatów, które umożliwiają odbiór, nadanie i zwrot przesyłek przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. InPost zrewolucjonizował rynek dostaw w Polsce, tworząc alternatywę dla tradycyjnych metod dostawy.
To znacznie zwiększyło wygodę i elastyczność w odbiorze przesyłek dla klientów. InPost to jedna z największych firm w naszym kraju.
Źródło: InPost, Wirtualne Media