Serwery Polsat Box Go nie poradziły sobie z transmisją meczu Bayernu Monachium z FC Barceloną. Po problemach podczas streamingu spotkania na nadawcę wpłynęły rekordowe ilości skarg. Według portalu wirtualnemedia.pl UOKiK prosi Cyfrowy Polsat o wyjaśnienia.
Pojedynek Bayernu z Barceloną budził wielkie emocje, szczególnie wśród polskich kibiców. Przeciwko Bawarczykom miał okazję zagrać Robert Lewandowski, który spędził tam wcześniej osiem lat. Transmisję można było obejrzeć w Polsat Sport Premium 1 oraz w usłudze Polsat Box Go.
Rekordowe skargi
Nadawca nie dał sobie jednak rady z potężnym zainteresowaniem. Serwery Polsat Box Go poległy i widzowie nie byli w stanie obejrzeć meczu. Serwis tłumaczył niedogodności „problemami technicznymi”.
– Serwer napotkał niespodziewane problemy. Nie możemy obsługiwać Twojego zapytania. Spróbuj ponownie później – wyświetlał komunikat na stronie.
Problemy pojawiły się także w aplikacji na urządzenia mobilne i Smart TV. Nie udało się także odpalić transmisji w Canal+ Online.
– Przepraszamy za ewentualne niedogodności, które mogły wystąpić u części użytkowników serwisu Polsat Box Go. Wszystkie zgłoszenia zostaną rozpatrzone indywidualnie – napisał z kolei Polsat Box Go na swoim profilu na Facebooku.
Jak przekazał portal wirtualnemedia.pl, we września do UOKiK wpłynęło wiele skarg na Polsat, dotyczące problemów w transmisji. W sumie miało to być około 40 skarg konsumenckich. Znakomita większość miała dotyczyć właśnie meczu Bayern – Barcelona. UOKiK obecnie wzywa nadawcę do wyjaśnienia problemów.