To jest absolutny hit marketingowy! Na koszulkach jednego z polskich klubów pojawi się logo „Kropliczanki”. Jest to fikcyjn marka stworzona na potrzeby polskiego serialu „The Office”.
Amerykański serial „The Office” uchodzi za jedną z najlepszych serii komediowych. Serial ten był tworzony w latach 2005-2013. Co ciekawe, pierwowzorem był program tworzony w Wielkiej Brytanii z lat 2001-2003, jednak to właśnie wersja amerykańska rozkochała widzów na całym świecie. W efekcie powstały kolejne adaptacje m.in. w Szwecji, Indiach czy… Polsce.
Polskie „The Office” zadebiutowało w 2021 roku. Początkowo serial wywołał mieszane odczucia, jednak z czasem zyskał sympatię wielu widzów. W sumie nagranych zostało już aż 5 sezonów. Obecnie trwa sezon piąty, w najbliższych dniach zostaną opublikowane ostatnie 3 odcinki.
Akcja polskiego „The Office” rozgrywa się w Siedlcach. Głównym miejscem akcji jest siedziba pewnego przedsiębiorstwa produkcyjnego. Jego marką jest „Kropliczanka”, woda mineralna.
We wtorek w mediach społecznościowych pojawił się ciekawy wpis. Jak się okazało, Kropliczanka została sponsorem Pogoni Siedlcem! Logo fikcyjnej marki pojawi się na koszulkach tego klubu w meczu z Wieczystą Kraków.
– Kropliczanka została sponsorem MKP Pogoń Siedlce! I nie, tym razem to nie są żarty a sama prawda! Co prawda Michałowi starczyło tylko na sponsoring jednego meczu, ale liczy się gest. 6 grudnia gracze Pogoni Siedlce zagrają z Wieczystą Kraków w specjalnych koszulkach z logotypem siedleckiego hegemona wód mineralnych – ogłoszono w social mediach Canal+, cytowane przez Pogoń Siedlce.
Michał Holc spełnia marzenia! Kropliczanka została sponsorem @MKPPogonSiedlce! Co prawda tylko na jeden mecz, ale liczy się gest.
6 grudnia gracze Pogoni Siedlce zagrają z Wieczystą Kraków w specjalnych koszulkach z moją mamą w logo! pic.twitter.com/TevKBXdJQr
— Michał Holc 💧 (@HolcMichal) December 2, 2025