Site icon EkstraklasaTrolls.pl

Wiadomo, czemu Chelsea zachowała loga sponsorów. Tragiczna sytuacja klubu

Hyundai i Three wycofały się ze sponsorowania Chelsea, po tym, jak na Romana Abramowicza nałożono sankcje. Mimo to podczas wygranego spotkania z Newcastle United (1-0) na strojach piłkarzy dalej widniały logotypy firm. Brytyjskie media wyjaśniły, dlaczego „The Blues” ich nie usunęli. 

Abramowicza ukarano potężnymi sankcjami za jego bliskie powiązania z Władimirem Putinem. Majątek oligarchy w Wielkiej Brytanii został zamrożony, co bezpośrednio uderzyło w Chelsea. Klub może obecnie przeprowadzać żadnych transferów ani przedłużać kontraktów z piłkarzami. Dodatkowo wstrzymano proces sprzedaży klubu, chyba że Abramowicz zrzeknie się pieniędzy, jakie otrzyma od nowego właściciela.

„The Blues” otrzymali dodatkowo zakaz sprzedaży biletów na kolejne mecze. Zamknięto również sklep, gdzie sprzedawano gadżety i inne produkty sygnowane logiem londyńskiej drużyny.

Po nałożonych sankcji ze sponsoringu klubu wycofali się najwięksi sponsorzy w postaci Hyundaia i Three. Z tego powodu Chelsea operuje zdecydowanie pomniejszonym budżetem.

Brak innych strojów

Mimo wycofania się obu firm ze współpracy, podczas niedzielnego meczu Chelsea z Newcastle United (1-0), piłkarze i tak mieli na swoich strojach ich logotypy. Jak dowiedziały się brytyjskie media powód takiej sytuacji był kuriozalnie prosty. Klub nie miał innych trykotów, pozbawionych logotypów.

Co więcej, taki widok może się w przyszłości powtarzać. „The Blues” nie dysponują bowiem odpowiednią ilością środków na zakup nowych kompletów strojów.

Exit mobile version