We wtorek przed południem firma InPost ogłosiła nawiązanie współpracy z Atlético Madryt. Oficjalne potwierdzenie partnerstwa pojawiło się na profilach społecznościowych Rafała Brzoski, założyciela i prezesa firmy.
Polska firma sponsorem czołowego hiszpańskiego klubu
InPost jest sponsorem strategicznym reprezentacji Polski. Teraz firma postanowiła rozszerzyć swoją działalność na hiszpański rynek piłkarski.
Jugando, ganando, peleas como el mejor! ⚽🇪🇸 InPost oficjalnym partnerem Atlético Madryt! ❤️🤍 pic.twitter.com/UrtXQSfZQ5
— Paczkomat, Kurier (@InPostPL) August 13, 2024
Firma stała się oficjalnym partnerem czołowej drużyny La Liga od sezonu 2024/2025.
Hiszpania jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków dla InPost Group, co podkreślił sam Rafał Brzoska.
Polski biznesmen zwrócił uwagę na dynamiczny wzrost liczby punktów odbioru w tym kraju. Tylko w pierwszym kwartale 2024 roku liczba punktów InPost w Hiszpanii wzrosła o 87% rok do roku.
Partnerstwo z Atlético Madryt ma na celu wzmocnienie rozpoznawalności marki w Hiszpanii i przyciągnięcie uwagi fanów piłki nożnej.
W ramach współpracy, obie strony zamierzają również podjąć działania na rzecz zrównoważonego rozwoju.
W tym celu utworzą specjalną Radę Zrównoważonego Rozwoju.
Partnerstwo z Atlético Madryt nie jest jedynym krokiem InPost na europejskiej scenie piłkarskiej.
W 2023 roku, po intensywnym rozwijaniu działalności na rynku brytyjskim, InPost został także partnerem Newcastle United.