Już za kilka dni po boiskach Ekstraklasy piłkarze będą kopać nową piłkę. Oficjalna strona naszej ligi zaprezentowała futbolówkę na czas rundy rewanżowej. Oprócz najbliższych spotkań zostanie z nami także do końca bieżącego roku.
Od najbliższej kolejki zadebiutuje nowa piłka powstała ze współpracy Ekstraklasy z Adidasem. Context 21 Ekstraklasa PRO do użytku wejdzie od startu 16. kolejki. Debiut przypada na 5 lutego. Wówczas o godzinie 18:30 zmierzą się ze sobą Lechia Gdańsk i Warta Poznań.
Ósmy model
Współpraca marki z Ekstraklasą trwa od 2014 roku. Kibice mogli już widzieć siedem specjalnych modeli dedykowanych dla polskiej ligi. W ich skład wchodziły między innymi Brazuca, Errejota, Krasava, Telstar czy Uniforia. Najnowszym będzie właśnie Context 21 Ekstraklasa PRO.
– Adidas to nasz sprawdzony i wieloletni partner. Piłki, które nam dostarcza, są na najwyższym światowym poziomie i nie inaczej jest tym razem. Ekstraklasa PRO zarówno wizualnie, jak i technicznie, całkowicie spełnia nasze oczekiwania i mamy nadzieję, że będzie ona niezmiennie cieszyć wszystkich kibiców i miłośników piłki nożnej – mówił Marcin Mikucki, Dyrektor Departamentu Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży Ekstraklasy S.A.
W rundę rewanżową #Ekstraklasa 2020/21 wejdziemy z nową piłką od @adidasfootball! ?⚽
— PKO BP Ekstraklasa ? (@_Ekstraklasa_) February 2, 2021
Nowa futbolówka składa się z sześciu paneli układających się we wzór nawiązujący do jedności sześciu kontynentalnych federacji piłki nożnej. Posiada także znak jakości FIFA Quality Pro oraz bezszwową konstrukcję. Wszystko w celu zapewnienia odpowiedniej dynamiki i komfortu gry.
Debiut niebawem
Na pierwsze mecze z udziałem nowego tworu dla Ekstraklasy nie będziemy długo czekać. Debiut piłki przypadnie na najbliższą kolejkę, zaś dalej będzie używana we wszystkich kolejnych spotkaniach w 2021 roku. Co ciekawe, jest to ten sam model, którym gra się podczas Klubowych Mistrzostw Świata FIFA.
– Najnowszy topowy produkt marki adidas trafia do wszystkich klubów najwyższej polskiej klasy rozgrywkowej. Jestem przekonany, że zrobią z niej dobry użytek, a kibice zobaczą wiele bramek i pięknych akcji. Jesteśmy dumni, bo współpraca z Ekstraklasą jest dla marki adidas jednym z kluczowych partnerstw – dodał Krzysztof Łuczakowski, Director Sports Marketing Europe East w adidas.
– Nowa piłka jest dostępna w trzech wariantach: profesjonalna piłka meczowa Ekstraklasa PRO, piłka treningowa Ekstraklasa TRN oraz kolekcjonerska piłka mini Ekstraklasa MIN – również dla najmłodszych fanów. Wszystkie są dostępne w wybranych sklepach sportowych w całej Polsce – czytamy na oficjalnej stronie Ekstraklasy.