Nowy sponsor Tottenhamu… naśmiewa się z nich. „Na sprzedaż – nieużywana gablota”

Dulux, firma zajmująca się produkcją farb została nowym sponsorem Tottenhamu. Współpracę zaczęli dosyć oryginalnie, bo od wyszydzenia „Kogutów” za brak trofeów.

Tottenham w internecie stał się memem już dawno temu. Wszystko przez braki w klubowej gablocie. Ostatnie trofeum „Koguty” zdobyły w sezonie 2007/08, kiedy sięgnęli po Puchar Ligi (ALE JESZCZE AUDI CUP!!!)

„Nieużywana gablota”

Kiedy ogłoszono podjęcie współpracy Tottenhamu z Dulux niemal od razu podłapano temat. Jeden z użytkowników zaśmiał się, że skoro gablota na trofea i tak jest pusta, to teraz można ją chociaż pomalować. Co ciekawe, firma odpowiedziała w dosyć zaskakujący sposób.

– Nie bądź głupi, powierzchnie muszą być odkurzone przed malowaniem – napisano z oficjalnego konta Duluxa.

Pod tym samym wpisem pojawiła się jednak jeszcze jedna odpowiedź. Tym razem, także oficjalne konto nowego sponsora „Kogutów” wrzuciło mema z „nieużywaną gablotą wystawioną na sprzedaż”.

Inny internauta zapytał, czy maskotka Duluxa mógłby zagrać na środku obrony w Tottenhamie. Maskotką jest charakterystyczny kudłaty pies, na co firma znowu odpowiedziała dosyć zaskakująco.

– On mógłby wykonać lepszą robotę – napisano.

Wpisy zostały już usunięte, jednak użytkownicy oczywiście je sobie zapisali. Teraz tylko pytanie, czy wpłynie to jakoś na współpracę Duluxa z „Totkami”.